środa, 18 maja 2011

Od jutra zaczynam pracę :)

Od jutra zaczynam pracę. I to taką, o jakiej mogłam tylko marzyc na początek mojej kariery zawodowej. Dagmara zatrudnia mnie do opieki nad Aleksem. Jutro zaczynam - umówiłyśmy się na 7 rano. Jeszcze nie uzgodniłyśmy dokładnie ceny, ale chyba wezmę 500 zł miesięcznie. To mało, ale tyle mniej więcej zarabiają opiekunki. Od 600 zł jest żłobek. No i jej babcia bierze 500 zł za miesiąc więc jeżeli ja zażądam więcej, to pójdzie do swojej babci... Ale śmierdzę jej psem... Bo byłam u niej na chwilę i pies mi wlazł na kolana i tak mnie wylizał po gębie... :P Jak ja tam będę siedziała cały dzień to chyba zaśmierdnę tym psem na maksa :D
Musimy się umówić co do tej ceny. Tzn muszę jej powiedzieć, że 500 stów to jest minimum. No i musimy się dogadać co do sobót... Mam nadzieję, że nie będzie żadnych nieporozumień. No i że pierwszy dzień w pracy pójdzie dobrze :) Oby mały był grzeczny :)
Obawiam się tego, czy dam sobie radę, czy mały będzie grzeczny... No i jak będę sama w domu to wiadomo, że będę się lepiej czuła... Pewnie jej matka będzie rano w domu, bo chyba otwiera bar o 10 no i jej brat... Mam nadzieję, że ze wszystkimi się dogadam i że nie będzie żadnych problemów... Mam nadzieję, że Daga mi wszystko wytłumaczy, muszę sobie przygotować listę pytań. Fajnie, że w końcu coś załapałam. Myślę, że jak na początek to bardzo dobra praca dla mnie.
No i przecież ja marzę o dziecku, więc to będzie dla mnie na pewno dobre doświadczenie... ;P Zobaczę w końcu jak to jest! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com