piątek, 6 maja 2011

Rozmowa z K. i strach przed przyszłością... / Wyznawcy Płomienia

Wczoraj gadałam z Karoliną. Już myślałam, że do tego nie dojdzie... Ale czy jestem zadowolona z tego, że w końcu odebrałam? Szczerze - wisi mi to i powiewa. Nasza rozmowa wcale nie była jakaś rewelacyjna, wręcz przeciwnie - była sztywna i byle jaka... Miałam dzisiaj też dać znać, żeby zadzwoniła, ale tego nie zrobiłam. Napisałam Jej tylko rano smsa, bo sobie doładowałam dzisiaj za 5 zł... I tak już jutro rano będę miała zablokowane konto. I bez sensu to wszystko... Ciekawe jak wyjdzie z... nami (?).

Kupiłam sobie dzisiaj na allegro książkę 'Wyznawcy Płomienia' Grahama Mastertona of course :). Jestem zadowolona z zakupu. Kasę będę miała w poniedziałek, bo T. mi da.

Trochę się obawiam tego, co z nami będzie... Ze mną i z K. Nie wiem... Chciałabym się z Nią spotkać i tak pogadać w cztery oczy, bo przez telefon to ja wręcz nie cierpię gadać w takich sytuacjach... No ale zobaczymy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com