środa, 11 maja 2011

Zakupy/Dentysta

M.. T. i D. byli wczoraj w Media Markt in Wałbrzych i kupili nowy monitor :D:D Płaski w końcu. Pokój od razu ładniej wygląda, sto razy lepiej! Kupili jeszcze klawiaturę, myszkę i myszkę do laptopa bezprzewodową. No i wczoraj byłam z T. w Brico i kupiliśmy kubki łazienkowe plastikowe, kolorowe ;p dla każdego, ja mam różowy, no i wagę!!!! W końcu! Już myślałam, że nigdy nie będziemy mieli! Ale się cieszę z tej wagi. Taka zwykła, na pokrętło ;P, ale ważne. że jest! Zawsze chciałam, każdy ma w domu wagę! To jest potrzebne! A nie latać co tydzień do apteki, żeby się zważyć!! Hmm... No, ale na razie z tym moim odchudzaniem to wiadomo jak jest... Teraz się nie odchudzam, ale muszę znowu zacząć!! Co by tu jeszcze... Aha, nie palę kilka dni... Cztery chyba. Albo pięć. Sama nie wiem. I dobrze. Tak jest lepiej z jednej strony... Nie muszę wietrzyć specjalnie dlatego, żeby nie śmierdziało fajami, ja nie śmierdzę, nie muszę wychodzić wieczorem, to było wkurzające... A ciekawe czy jak pójdę do roboty, to czy zacznę palić... Lepiej nie, bo faje są takie drogie... Kur, wydawać z 200 zł na szlugi miesięcznie, to jest jakiś koszmar! Chyba lepiej będzie jak już nigdy nie będę jarać. To się nie opłaca. Lubię oczywiście dymek i gdybym miała kasę to bym jarała, ale w mojej sytuacji to byłoby ogromne marnotrawstwo pieniędzy!
No i zęby mnie tak strasznie ostatnio bolą, ale, UWAGA: jestem zarejestrowana do dentysty na 24 maja!!!! W końcu! Nie wierzę! Idę z T. On też będzie miał wyrywane!! Fajnie, że idziemy razem. Gdyby nie to, to ja bym nie poszła...
Może jutro, ale po jutrze przyjdzie mi moja książka 'Wyznawcy płomienia'. Czekam z niecierpliwością, chociaż teraz i tak nie będę tego czytać, bo mi szkoda... ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com