czwartek, 19 maja 2011

Pierwszy dzień pracy

Hahaha lol, tyle pisałam, a tu i się post skasował...
Dobra, jeszcze raz, ale krótka... Fuck :/
Dzisiaj pierwszy raz pilnowałam Aleksa. Strasznie się przy tym upociłam, ale było aż tak strasznie ;P Pilnowałam tylko 2 godzinki, bo Daga wcześniej wróciła z pracy, a potem jeszcze poszliśmy we trójkę na spacer!
Ale chcę sobie znaleźć pracę na pełny etat, bo ja nie wiem nawet czy ona będzie w stanie mi za miesiąc zapłacić 500 zł, a ja nie dam się wykorzystywać.
Przeglądałam dzisiaj oferty pracy i natknęłam się na ogłoszenie Baru forum. Szukają kogoś z minimum podstawowym wykształceniem i może być do przyuczenia, więc może akurat mnie wezmą... Ja oczywiście mam średnie + matura :P Jutro zadzwonię i się zapytam czy ogłoszenie jest jeszcze aktualne, a jeśli nie, to zapiszę się może w biurze pracy na szkolenie podstawy gastronomii z obsługą kasy fiskalnej.
A jutro może pójdę do Aleksa na godzinkę o 15... Zobaczymy. Jutro, mam nadzieję, załatwię sprawę z Dagą co do zarobków...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com