czwartek, 26 maja 2011

Takie tam...

Dagmara na razie nie pracuje, więc ja również. Zajęłam się małym dwa razy.
A jutro mam giełdę pracy i szczerze mówiąc - nie chce mi się na nią iść i mam nadzieję, że mnie nie zatrudnią w tym cholernym zakładzie. Będę się starać o zatrudnienie w Arevie i w Toyocie w Wałbrzychu.
No i zastanawiałam się dzisiaj nad wznowieniem studiów - tylko tym razem nie pedagogika!! Kategoryczne NIE!! Może bibliotekoznawstwo. Tylko nie wiem czy jest w Wałbrzychu. We Wrocławiu tak, ale komu chciałoby się dojeżdżać... Na pewno nie mnie... No i chodzi głównie o pieniądze - na czesne, dojazd...
Hmmm... No i jeszcze chciałabym o zmianie... Mojej zmianie, którą chcę zaprowadzić... Już po raz milionowy. Ale to nieważne. Ciekawe czy znowu polegnę... Ta sytuacja już mnie tak męczy. Ale spróbować zawsze można, nawet setny raz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com